Модель интегрированного обучения и воспитания дошкольников с особенностями развития / Զարգացման առանձնահատկություններով նախադպրոցականների ներառական կրթության և դաստիարակության մոդել
Модель интегрированного обучения и воспитания дошкольников с особенностями развития / Զարգացման առանձնահատկություններով նախադպրոցականների ներառական կրթության և դաստիարակության մոդել
No Thumbnail Available
Date
2005
Authors
Կաֆյան, էլլա Մանվելի / Kafyan Ella
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Abstract
В начале третьего тысячелетия в системe образования Армении, как и в других странах мира, ведущее место в обучении и воспитании детей с особенностями развития занимает интеграция / Վերջին տարիներին Հայաստանի, ինչպես նաև աշխարհի այլ երկրների հատուկ կրթության համակարգում, զարգացման առանձնահատկություններ ունեցող երեխաների ուսուցման և դաստիարակության մեջ առանձնակի տեղ է գրավում ներառական ուսուցումը, որն էլ իր հերթին ենթադրում է զարգացման և կատարելագործման ուղիների որոնում
Description
ԺԳ.00.03 «Հատուկ մանկավարժություն» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն ; Երևան-2005 ; Ատենախոսության թեման հաստատվել է Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում ; Գիտական ղեկավար՝ Ռ. Ն. Ազարյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Մ. Ա. Մելիք-Փաշայան, Ժ. Հ. Պայլոզյան ; Առաջատար կազմակերպություն՝ Ռուսաստանի կրթության
ակադեմիայի շտկողական մանկավարժության ինստիտուտ ; Սեղմագիր՝ 24 էջ։
Keywords
Մանկավարժություն, մանկավարժական գիտություններ / Pedagogy