Տրամաբանության տարրերի ներառումը և ուսուցման մեթոդիկան մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացում / Inclusion of elements of logic and teaching methodology in school course of mathematics
Տրամաբանության տարրերի ներառումը և ուսուցման մեթոդիկան մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացում / Inclusion of elements of logic and teaching methodology in school course of mathematics
No Thumbnail Available
Date
2015
Authors
Մկրտչյան, Արաքսյա Տիգրանի / Mkrtchyan Araqsya
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Abstract
Ժամանակակից կրթական հայեցակարգերում ավելի է կարևորվում սովորողների բարձրակարգ մտածողության զարգացման խնդիրը։ Աշխարհում տեղի ունեցող արագընթաց զարգացումները իրենց անմիջական ներգործությունն են ունենում կրթական համակարգերի վրա առաջադրելով գիտելիքահեն տնտեսության և տեղեկատվական հասարակության պայմաններում գործող և ապրող մարդու ձևավորման նոր պահանջ / Как известно, обучение ученика думать является ключевой целью общего образования. Для достижения этой цели выделяют два основных пути: обучения логическим элементами изучение математики, что во все времена считалось лучшее средство развития логического мышления учащихся / As we know, teaching students to think is one of fundamental purposes of education. To achieve this, there are two main ways: teaching logic elements and studying mathematics, which at all times is considered to be the best m eans of developing students' logical thinking
Description
ԺԳ.00.02 «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (մաթեմատիկա) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն ; Երևան-2015 ; Ատենախոսության թեման հաստատվել է Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում ; Գիտական ղեկավար՝ Հ. Ս. Միքայելյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Մ. Ա. Մկրտչյան, Ս. Խ. Գալոյան ; Առաջատար կազմակերպություն՝ Հայ-ռուսական (Սլավոնական) համալսարան ; Ատենախոսություն՝ 200 էջ, սեղմագիր՝ 22 էջ։
Keywords
Մանկավարժություն, մանկավարժական գիտություններ / Pedagogy