Զանգվածային մշակույթի գործառնական առանձնահատկությունները սպառողական հասարակությունում
Զանգվածային մշակույթի գործառնական առանձնահատկությունները սպառողական հասարակությունում
No Thumbnail Available
Date
2008
Authors
Մելքոնյան, Անահիտ Պարգևի / Melqonyan Anahit
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Երևանի պետական համալսարան
Abstract
Արդի քաղաքակրթությունն աչքի է ընկնում ոչ միայն սոցիալ-տնտեսական ու քաղաքական, այլև մշակույթի համաշխարհայնացման միտումներով / Массовая культура в данном исследовании представлена как специфический способ освоения действительности и адаптации к ней, проявляющийся в условиях индустриально развитого "массового общества" как явление, характеризующее специфику производства и распространения культурных ценностей в современном социуме
Description
Թ.00.04 «Սոցիալական փիլիսոփայություն, բարոյագիտություն»
մասնագիտությամբ փիլիսոփայական գիտությունների թեկնածուի
գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն ; Երևան-2008 ; Ատենախոսության թեման հաստատվել է Երևանի պետական համալսարանի
փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետի խորհրդում ; Գիտական ղեկավար՝ Գ. Ա. Սողոմոնյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ա. Սարգսյան, Մ. Հարությունյան ; Առաջատար
կազմակերպություն՝ Երևանի պետական ճարտարագիտական
համալսարան ; Սեղմագիր՝ 20 էջ։
Keywords
Փիլիսոփայական գիտություններ / Philosophy