ԶԼՄ-ի լսարանը (ՀՀ լրատվամիջոցների օրինակով)

No Thumbnail Available
Date
2007
Authors
Գրիգորյան, Մարգարիտա Աշոտի / Grigoryan Margarita
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Երևանի պետական համալսարան
Abstract
Տեղեկատվությունը ժամանակակից աշխարհի ամենաթանկ ապրանքներից է: Այն արտադրվում և սպառվում է հիմնականում ԶԼՄ-ի միջոցով: Ամեն օր միլիոնավոր պարբերականներ, հազարավոր ռադիոկայաններ և հեռուստաալիքներ աշխարհի բոլոր անկյուններում ազգաբնակչությանը մատակարարում են տեղեկատվությամբ, ինչն այսօր նույնքան կենսական նշանակություն ունի, որքան օդը և ջուրը / СМИ являются критерием демократичности и развития общества. Если несколько лет назад они создавались и существовали вне зависимости от аудитории, пропагандируя наиболее влиятельную партию, то сегодня в условиях свободных рыночных отношений, где все диктует потребитель, существовать и развиваться вне зависимости от требований аудитории невозможно
Description
Ժ.01.06 «Ժուռնալիստիկա» մասնագիտությամբ բանասիրական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն ; Երևան-2007 ; Ատենախոսության թեման հաստատվել է Երևանի պետական համալսարանի ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետում ; Գիտական ղեկավար՝ Գ. Գ. Անանյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Լ. Ալոյան, Ա. Մենեմշյան ; Առաջատար կազմակերպություն՝ Ռուս-հայկական (Սլավոնական) պետական համալսարան ; Սեղմագիր՝ 26 էջ։
Keywords
Ժուռնալիստիկա / Journalism
Citation