Բուհերում տնտեսագիտական առարկաների դասավանդման ընդհանուր դիդակտիկական հիմունքները / Common didactic foundations of teaching economical subjects in university

No Thumbnail Available
Date
2012
Authors
Պետրոսյան, Հրայր Հայկի / Petrosyan Hrayr
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Երևանի պետական համալսարան
Abstract
Հայաստանյան բարձրագույն մասնագիտական կրթության (ԲՄԿ) արդիականացման հայեցակարգին համապատասխան կրթական քաղաքականության հիմնական խնդիրը կրթության պատշաճ մակարդակի ապահովումն է կրթության հիմնարար հիմքերի պահպանման և հասարակության, պետության ու անձի առաջընթաց ու հրատապ պահանջներին և պահանջմունքներին համապատասխան / Теоретические представления дидактики современного высшего профессионального образования до сих пор противоречат педагогической практике, которые в основном направлены на подготовку узких специалистов, в том числе по экономическим специальностям / Theoretical views of modern didactics of higher education are still inconsistent with teaching practices, which are mainly aimed at training single-functioned, in particular economic specialties. In the field of teaching economic subjects (PES) any fundamental pedagogical researches have not yet been carried out to create optimal model of teaching economic subjects
Description
ԺԳ.00.01 «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն ; Երևան-2012 ; Ատենախոսության թեման հաստատվել է «Մխիթար Գոշ» հայ-ռուսական միջազգային համալսարանում ; Գիտական ղեկավար՝ Ի. Կ. Կարապետյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ս. Ս. Սողոյան, Ա. Վ. Հովհաննիսյան ; Առաջատար կազմակերպություն՝ Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվաբանական համալսարան ; Սեղմագիր՝ 21 էջ։
Keywords
Մանկավարժություն, մանկավարժական գիտություններ / Pedagogy
Citation