Գովազդը հեռուստաեթերում. միջազգային փորձը և հայաստանյան իրականությունը (2010-2016 թթ.) / Advertising on television: international experience and Armenian reality (2010-2016)
Գովազդը հեռուստաեթերում. միջազգային փորձը և հայաստանյան իրականությունը (2010-2016 թթ.) / Advertising on television: international experience and Armenian reality (2010-2016)
No Thumbnail Available
Date
2016, 2017
Authors
Յանիկյան, Յանա Վահանի / Yanikyan Yana
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Երևանի պետական համալսարան
Abstract
Ատենախոսությունը նվիրված է Հայաստանի Հանրապետության հեռուստատեսային ոլորտում գովազդային քաղաքականության ձևավորման և գործունեության ուսումնասիրմանը / В диссертации представлены такие проявления рекламной политики телекомпаний и рекламодателей, с помощью которых становится возможным удовлетворить
информационные, музыкальные, эстетические и рекламные потребности аудитории,
учитывая потребительские требования и возможности / The thesis presents such manifestations of advertisers and TV channels advertising
policy, which make it possible to satisfy the informational, advertising, musical and
aesthetic needs of the audience, taking into account consumer demands and opportunities
Description
Ժ.01.06 «Ժուռնալիստիկա» մասնագիտությամբ բանասիրական
գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն ; Երևան-2016 ; Ատենախոսության թեման հաստատվել է Հայ-ռուսական (Սլավոնական) համալսարանում ; Գիտական ղեկավար՝ Մ. Մ. Հովսեփյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ս. Ս. Երիցյան, Տ. Ռ. Դանիելյան ։ Առաջատար կազմակերպություն՝ Խ. Աբովյանի անվան հայկական
պետական մանկավարժական համալսարան ; Ատենախոսություն՝ 170 էջ, սեղմագիր՝ 21 էջ։
Keywords
Ժուռնալիստիկա / Journalism