Մարքեթինգային գործունեության հիմնախնդիրները և դրանց լուծման ուղիները Հայաստանի Հանրապետությունում (թռչնի մսի շուկայի օրինակով)

No Thumbnail Available
Date
2004
Authors
Փափազյան, Խաչիկ Ստեփանի / Papazyan Khachik
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Երևանի պետական տնտեսագիտական ինստիտուտ
Abstract
XX դարի վերջին տասնամյակի սկզբին Հայաստանի՝ նախկին ԽՍՀՄ-ի կազմից դուրս գալու, անկախ պետականության ձևավորման պահից սկսած՝ երկրում տեղի է ունենում տնտեսության վարչահրամայական, կենտրոնացված համակարգից անցումը ազատ, մրցակցային դաշտի վրա հիմնված շուկայական տնտեսության ձևավորմանը / Диссертация посвящена исследованию теоретических и практических проблем маркетинга и ето отдельных функций в условиях современной рыночной экономики, в частности, необходимости и значимости маркетинговых исследований и информации, a также важности внедрения маркетинговых инфраструктур в экономику РА
Description
Ը.00.02 «Տնտեսության, նրա ճյուղերի տնտեսագիտություն և կառավարում» մասնագիտությամբ տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն ; Երևան-2004 ; Ատենախոսության թեման հաստատվել է ՀՀ ԳԱԱ Մ. Քոթանյանի անվան տնտեսագիտության ինստիտուտում ; Գիտական ղեկավար՝ Վ. Ե. Խոջաբեկյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ա. Խ. Մարկոսյան, Ն. Շ. Հայրապետյան ; Առաջատար կազմակերպություն՝ ՀՀ ՖԷՆ տնտեսագիտական հետազոտությունների ինստիտուտ ; Սեղմագիր՝ 20 էջ։
Keywords
Տնտեսագիտություն / Economics
Citation