Կերպարվեստի ինտեգրատիվ ուսուցման մեթոդական համակարգը հանրակրթական դպրոցում / The methodological integrative teaching system of fine arts in the socondary school
Կերպարվեստի ինտեգրատիվ ուսուցման մեթոդական համակարգը հանրակրթական դպրոցում / The methodological integrative teaching system of fine arts in the socondary school
No Thumbnail Available
Date
2014
Authors
Առաքելյան, Անահիտ Մկրտչի / Arakelyan Anahit
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Abstract
Հասարակության զարգացումը և կրթության առաջընթացը ժամանակակից փուլում արտահայտվում են ոչ միայն ընդհանուր կրթական համակարգում հումանիտար գիտությունների և արվեստի առարկաների բնագավառում ներդրումների ընդլայնմամբ, այլև յուրաքանչյուր դպրոցականի անհատականության նկատմամբ մանկավարժական խիստ ուշադրությամբ, ինչպես նաև կրթության ու դաստիարակության ոլորտում դրսևորվող ինտեգրատիվ մոտեցմամբ / Развитие и прогресс вобщей образовательной системе отражаются не только увеличением вложений в области гуманитарных наук и в предметы искусства, но и бдительным вниманием учителя к личности каждого школьника / The development and progress in a total educational system reflects not only an increase in investments in the field of humanities and art, but also alert the teacher's attention to the personality of each student, as well as a manifestation of the integrative approach in the field of education
Description
ԺԳ.00.02 «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (արվեստ) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն ; Երևան-2014 ; Ատենախոսության թեման հաստատվել է Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում ; Գիտական ղեկավար՝ L. Ս. Ներսիսյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Մ. Մ. Մանուկյան, Ե. Ա. Գյուլմիսարյան ; Առաջատար կազմակերպություն՝ Վանաձորի Հ. Թումանյանի անվան ինստիտուտ ; Սեղմագիր՝ 22 էջ։
Keywords
Մանկավարժություն, մանկավարժական գիտություններ / Pedagogy