Սպառողական վարքի ձևավորման ռազմավարությունը և մոնիթորինգը որպես դեղագործական շուկայի մենեջմենթի զարգացման կարևոր գործոն / Strategy and monitoring of the consumer's behavior formation as an important factor in the pharmaceutical market management's development

No Thumbnail Available
Date
2017
Authors
Բեգլարյան, Մարգարիտ Հրանտի / Beglaryan Margarit
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Երևանի Մ. Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարան
Abstract
Դեղերը, բժշկական նշանակության ապրանքները (ԲՆԱ) և հարդեղագործական ապրանքները (ՀԴԱ), առանց որոնց դժվար է պատկերացնել բժշկական օգնությունը, սպառողական շուկայի ամենապահանջված ապրանքների տեսակներից են / В системе здравоохранения важное место занимает лекарственное обеспечение населения. Лекарственные средства, изделия медицинского назначения, средства гигиены и другие парафармацевтические товары, без которых трудно представить себе медицинскую помощь, являются одними из самых востребованных товаров на потребительском рынке / The medicamental supply of population is of great importance in the health care system. Medicaments, the goods of medical significance, the hygienic means and other para-pharmaceutical products, without which is quite difficult to realize the health care are among the most requested types of goods in the consumer market
Description
ԺԵ.00.01 «Դեղագիտություն» մասնագիտությամբ դեղագործական գիտությունների դոկտորի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն ; Երևան-2017 ; Ատենախոսության թեման հաստատվել է Մ. Հերացու անվան Երևանի պետական բժշկական համալսարանում ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ա. Ա. Մարգարյան, Ա. Ս. Հովհաննիսյան, Հ. Գ. Հովհաննիսյան ; Առաջատար կազմակերպություն՝ Երևանի պետական համալսարան ; Ատենախոսություն՝ 301 էջ, սեղմագիր՝ 38 էջ։
Keywords
Դեղագիտություն / Pharmaceutics
Citation