Տուրիզմի դիսկուրսի լեզվական և արտալեզվական առանձնահատկությունները անգլալեզու կայքերում / The linguistic and extralinguistic peculiarities of tourism discourse on English websites

No Thumbnail Available
Date
2020
Authors
Գուլյան, Սոնա Արայի / Gulyan Sona
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Երևանի պետական համալսարան
Abstract
Տուրիզմն աշխարհի ամենամեծ տնտեսական ոլորտներից է, որի արտադրանքի՝ տուրիստական բրենդի ձևավորման ու զարգացման գործում հիմնարար դեր է կատարում տուրիզմի բազմաեղանակային դիսկուրսը իրեն բնորոշ խոսքային և պատկերային արտահայտչաձևերով / Мультимодальный туристический дискурс это инструмент для создания и продвижения туристических брендов с целью привлечения туристов / The multimodal tourism discourse is of great importance in the formation and development of tourism destination brands that are the main production of the tourism industry and have great economic significance today due to the appealing images and alluring texts
Description
Ժ.02.07 «Ռոմանագերմանական լեզուներ» մասնագիտությամբ բանասիրական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն ; Երևան-2020 ; Ատենախոսության թեման հաստատվել է Երևանի պետական համալսարանում ; Գիտական ղեկավար՝ Գ. Հ. Մուրադյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ա. Տ. Կնյազյան, Լ. Ա. Բադալյան ; Առաջատար կազմակերպություն՝ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան ; Սեղմագիր՝ 22 էջ։
Keywords
Լեզվաբանություն / Linguistics
Citation