Լոգոպադան վաղ միջամտությա մոդելը սուտիզմի համախտանիշ ունեցող երեխաների հետ իրականացվող աշխատանքում / Model of early speech therapy intervention in work with children with autism syndrome
Լոգոպադան վաղ միջամտությա մոդելը սուտիզմի համախտանիշ ունեցող երեխաների հետ իրականացվող աշխատանքում / Model of early speech therapy intervention in work with children with autism syndrome
No Thumbnail Available
Date
2023
Authors
Խառատյան, Քրիստինա Արսենի / Kharatyan Kristina
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Abstract
Աուտիզմի համախտանիշը արդի ժամանակաշրջանում ամենահաճախ ախտորոշվող հոգեբանական զարգացման տարաբնույթ խանգարումների ընդհանուր խումբ է, որն ի հայտ է գալիս վաղ մանկական տարիքում (մինչև 3 տարեկան), պահպանվում մեծահասակ տարիքում և բնութագրվում է սոցիալական փոխազդեցության խանգարումներով, հաղորդակցման միջոցների կիրառման դժվարություններով և վարքագծի խնդիրներով / Аутизм - одно из наиболее часто диагностируемых наше время нарушений развития, характеризующееся коммуникативными проблемами, повторяющимися поведенческими проблемами и ограничениями социализации / Autism is one of the most commonly diagnosed developmental disorders in our time, characterized by communication problems, repetitive behavioral problems and socialization limitations
Description
ԺԳ.00.03 «Հատուկ մանկավարժություն» (Լոգոպեդիա) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունն թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն ; Երևան-2023 ; Ատենախոսության թեման հաստատվել է Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում ; Գիտական ղեկավար՝ Գ. Ռ. Հովյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Ռ. Ն. Ազարյան, Լ. Հ. Սարատիկյան ; Առաջատար կազմակերպություն՝ Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտ ; Սեղմագիր՝ 22 էջ։
Keywords
Մանկավարժություն, մանկավարժական գիտություններ / Pedagogy