Օտարալեզու սովորողների՝ հայոց լեզվի արագացված ուսուցման գործընթացի առանձնահատկությունները / The distinctive pecularities of armenian intensive language teaching for foreign language learners

No Thumbnail Available
Date
2013
Authors
Ռոսsոմյան, Ժենյա Վարդանի / Rostomyan Zhenya
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Abstract
Աշխարհի բազմաթիվ պետություններ մշակել են կամ աշխատում են մշակել ու կիրառել սեփական լեզուն սովորեցնելու զանազան մեթոդներ, որոնցից անցյալ դարի 2-րդ կեսում եղած ուշագրավներն ինտենսիվ, կամ արագացված, խտացված, հեռահաղորդակցային, տեսալսո- ղական և այլ մեթոդներն են / После провозглашения независимости Армении в 1991 году одной из первоочередных задач стала забота о государственном языке, его сохранении и распространении в армянской диаспоре / In many countries of the world people created or try to create and put into practice different methods of native language teaching
Description
ԺԳ.00.02 «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա» (հայոց լեզու) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն ; Երևան-2013 ; Ատենախոսության թեման հաստատվել է Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում ; Գիտական ղեկավար՝ Ջ. Հ. Գյուլամիրյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ L. Խաչատրյան, Ա. Եդոյան ; Առաջատար կազմակերպություն՝ Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան լեզվաբանական համալսարան ; Սեղմագիր՝ 25 էջ։
Keywords
Մանկավարժություն, մանկավարժական գիտություններ / Pedagogy
Citation