Ատենախոսություններ և սեղմագրեր / Theses & Abstracts
Permanent URI for this community
Digital library of dissertations
Browse
Browsing Ատենախոսություններ և սեղմագրեր / Theses & Abstracts by Subject "Մանկավարժություն, մանկավարժական գիտություններ / Pedagogy"
Now showing 1 - 20 of 601
Results Per Page
Sort Options
- Item10-12 տարեկան ձյուդոիստների ֆիզիկական պատրաստության գործընթացի կատարելագործումը քրոսֆիթի տարրերի կիրառմամբ / Совершенствование процесса физической подготовки дзюдоистов 10-12 лет использованием элементов кроссфита / Improving the process of physical fitness of 10-12-year-old judokas using CrossFit elements(«Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտ» հիմնադրամ, 2023) Ավետիսյան, Արման Վաչագանի / Avetisyan ArmanՍպորտի զարգացման հետ մեկտեղ երևան է գալիս մարզիկների բազմամյա պատրաստության կազմակերպման, ուսումնամարզական աշխատանքների իրականացման մեթոդների և միջոցների արդիականացման պահանջը / В разные годы многими специалистами предлагались инновационные методы и средства тренировки, направленные на повышение уровня физической подготовленности дзюдоистов / Over the years, many experts have proposed innovative methods and means of training aimed at increasing the level of physical fitness of judoka
- Item5-7 տարեկան սահմանափակ կարողություններով երեխաների պատրաստվածությունը դպրոցական ուսուցմանը(ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, 2008) Սվաջյան, Արաքսիա Հովհաննեսի / Svajyan AraxiaՀետազոտության գիտական նորույթը կայանում է նրանում, որ առաջին անգամ փորձ է արվել ուսումնասիրել ներառական նախադպրոցական հաստատություններում կրթվող սահմանափակ կարողություններով երեխաների դպրոցական ուսուցման պատրաստվածության մակարդակը / Научная новизна исследования состоит в изучении и выявлении особенностей развития готовности детей с ограниченными возможностями к обучению в школе, a также в экспериментальной разработке специальных средств, методов педагогических условий ее совершенствования
- Item7-9-րդ դասարանների «Երկրաչափություն» առարկայի հարթաչափական հասկացությունների սահմանումների ուսուցման մեթոդիկա /Methodology of teaching the definitions of planimetric concepts in "Geometry" subject to grades 7-9(Երևանի պետական համալսարան, 2023) Սարուխանյան, Ալվարդ Գարեգինի / Saruxanyan AlvardՀանրակրթության պետական չափորոշիչում, ինչպես նաև «Մաթեմատիկա» առարկայի չափորոշիչում և առարկայական ծրագրերի նպատակներում ու վերջնարդյունքներում կարմիր թելի պես անցնում է մաթեմատիկական հասկացությունների ներմուծման, սահմանման, հասկացության ճանաչման և կիրառման կարողունակությունների ձեռքբերման պահանջը / До сих пор не внедрены методы обучения определениям понятий в направлении математических предметов общеобразовательного образования, а система задач в существующих учебниках не способствует достижению установленных нормативных требований / Until now, the methods of teaching the definitions of concepts have not been introduced in the mathematical subjects of general education, as well the system of problems in the existing textbooks does not contribute to the achievement of the current standard requirements
- ItemАктивизация познавательной деятельности младшего школьника на уроках русского языка в национальной школе / Կրտսեր դպրոցականի ճանաչողական գործունեության ակտիվացումը ազգային դպրոցի ռուսաց լեզվի դասերին(ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, 2007) Կարապետյան, Լիանա Կարապետի / Karapetyan LianaВ настоящее время, когда говорят о новых технологиях обучения, тo обычно имеют в виду концепцию развивающего обучения, ориентированную на развитие определенных качеств личности ученика / Հետազոտության արդիականությունը կապված է հակասությունների լուծման ուղիների որոնման և դրանով իսկ զարգացման ստեղծագործական մակարդակի ապահովման հետ, երբ սովորողը ցուցաբերում է հիմնախնդիրներ առաջադրելու և լուծելու ընդունակություն
- ItemАктивная речь как предпосылка формирования коммуникативной компетенции учащихся при обучении русскому языку в вузе / Ակտիվ խոսքը որպես սովորողների հաղորդակցական իրազեկության ձևավորման նախադրյալ բուհում ռուսաց լեզվի ուսուցման ընթացքում / Active speech as a prerequisite for the formation of learners communicative competence in teaching russian at higher educational institutions(ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, 2012) Ճանճապանյան, Գայանե Արամի / Tshantshapanyan GayaneСреди многочисленных процессов, связанных с совершенствованием и интенсификацией процесса обучения русского языка как иностранного (РКИ), чрезвычайно актуальную роль сегодня играет обучение языку в активной речевой деятельности на изучаемом же языке / Լեզուների ուսուցման ընթացքի հիմունքների արմատական վերանայմանն առնչվող խնդիրներն ու հարցերը ուսումնասիրելիս չափազանց կարևոր տեղ է հատկացվում լեզվի յուրացման ընթացքի կազմակերպմանը, նոր լեզվական համակարգի յուրացմանը անմիջական խոսքային հաղորդակցությամբ / The topical significance derives from deficiency of theoretical and practical elaboration of the problem
- ItemАктуализация игровых методов в процессе проблемного обучения (на уроках русского языка в школе) / Խաղային մեթոդների արդիականացումը պրոբլեմային ուսուցման գործընթացում ռուսաց լեզվի դասերին դպրոցում / Actualization of role-play in problem-based learning (in Russian lessons at school)(Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվաբանական համալսարան, 2022) Քոչարյան, Մարինա Աշոտի / Kocharyan MarinaЦель исследования - разработать комбинированную модель проблемно-игровых методов и изучить эффективность ее использования в процессе развития коммуникативной компетенции при обучении русскому языку как иностранному / Հետազոտության նպատակն է մշակել պրոբլեմային-խաղային մեթոդների համակցված մոդել և ուսումնասիրել դրա կիրառության արդյունավետությունը ռուսերենի որպես օտար լեզվի դասավանդման գործընթացում հաղորդակցական կարողունակությունների զարգացման հարցում / Research aim is to work out the combined paradigm of problem-based and roleplaying methods and study the efficiency of its application in the process of developing communicative competencies while teaching Russian as a foreign language
- ItemВзаимосвязанное обучение видам речевой деятельности в процессе овладения научным стилем русской речи / Խոսքային գործունեության փոխկապակցված ուսուցումը ռուսաց լեզվի գիտական ոճի յուրացման ընթացքում(Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվաբանական համալսարան, 2006) Մուխսիխաչոյան, Արուսյակ Մուշեղի / Mukhsikhachoyan ArusyakРеферируемое диссертационное исследование посвящено проблеме формирования у студентов филологических факультетов армянских вузов умений и навыков во всех видах речевой деятельности в процессе овладения ими научным стилем русской речи / Սույն ատենախոսությունը նվիրված է բանասիրական ֆակուլտետների ուսանողների մոտ ուսումնամասնագիտական ոլորտում խոսքային գործունեության բոլոր տեսակներում կարողությունների և հմտությունների ձևավորման խնդրին
- ItemВзаимосвязанное обучение использованию газетной лексики на практических занятиях по русскому и английскому языкам / Լրագրային բառապաշարի օգտագործման փոխկապակցված ուսուցումը ռուսերեն և անգլերեն լեզուների գործնական պարապմունքների ժամանակ / Interrelated teaching in the use of newspaper vocabulary usage in practical classes of the Russian and English languages(ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, 2013) Հարությունովա, Լիդիա Համբարձումի / Harutiunova LidiyaСегодня одной из важнейших закономерностей развития общества является сближение стран и народов, тенденция к укреплению связей, взаимодействию и сотрудничеству между ними / Հայախոս ուսանողների համար օտար լեզվի ուսումնասիրությունը առավելապես լրագրային (ինչպես տպագիր, այնպեսէլ էլեկտրոնային տարբերակների) բառապաշարի հիման վրա ենթադրում է կենսականորեն անհրաժեշտ թեմաներով բանավոր խոսքի զարգացում / The relevance of the research : students of nonlinguistic departments enter the universities with different levels of English and Russian knowledge
- ItemВзаимосвязанное обучение лексике и грамматике русского языка в практическом курсе на материале спецтекстов (для нерусских групп филологических факультетов) / Ռուսաց լեզվի բառագիտության և քերականության փոխկապակցված ուսուցումը գործնական դասընթացում մասնագիտական տեքստերի հիման վրա (բանասիրական ֆակուլտետների ոչ ռուսական խմբերի համար)(ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, 2006) Գյուլմիսարյան, Սաիդա Ադիլի / Gyulmisaryan SaidaАктуальность исследования определяется необходимостью поиска и разработки методических приемов обучения русскому языку в армяноязычной вузовской аудитории с целью развития навыков и умений в области профессиональной речи / Հայախոս լսարանում աշխատելու փորձը ցույց է տալիս, որ գրագետ խոսքի կառուցման ունակության ձևավորումը իրականացվում է ոչ լիարժեք կերպով, ինչն արտահայտվում է կապակցված տեքստում բառերի, քերականական ձևերի և բառակապակցությունների ոչ ճիշտ ընտրությամբ և օգտագործմամբ
- ItemВлияние аутотрансфузии ультрафиолетом облученной крови на иммунологические параметры и ионтранспортные процессы клеток крови у больных анемией и гнойно-септическими осложнениями в послеродовом периоде / Ուլտրամանուշակագույն ճառագայթված արյան աուտոտրանսֆուզիայի ազդեցությունը իմունոլոգիական բնութագրերի և արյան բջիջների իոնտրանսպորտային պրոցեսների վրա սակավարյունության և թարախասեպտիկ բարդությունների ժամանակ հետծննդաբերության շրջանում(ՀՀ ԱՆ Երևանի Մ. Հերացու անվան պետական բժշկական համալսարան, 1998) Բլբուլյան, Արմեն Կիմի / Blbulyan ArmenНесмотря на большие достижения современной медицины частота гнойно-септических осложнений (ГСО) в послеродовом периоде не только не имеет тенденцию к снижению (5-26%), но и играет ведущую роль структуре материнской и перинатальной заболеваемости и смертности / Ուլտրամանուշակագույն ճառագայթված արյան աուտոտրանսֆուզիայի ազդեցությունը իմունոլոգիական բնութագրերի և արյան բջիջների հոնտրանսպորտային պրոցեսների վրա հետծննդաբերության շրջանում սակավարյունության և թարախասեպտիկ բարդությունների ժամանակ
- ItemВозрастная динамика развития полового самосознания, пути и условия его формирования у детей дошкольного возраста / Սեռական ինքնագիտակցության զարգացման տարիքային դինամիկա, դրա ձևավորման ուղղիներն ու պայմանները նախադպրոցական տարիքի երեխաների մոտ(Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, 1993) Ղազարյան, Սվետլանա Ֆրունզեի / Ghazaryan SvetlanaВ эпоху социально-экономических преобразований современного общества важнейшей задачей является воспитание всесторонне и гармонически развитой личности, начиная с самого раннего возраста / Ուսումնասիրության մեջ գիտական նորույթն այն է, որ առաջին անգամ նախադպրոցական հասակի երեխաների մոտ սեռական ինքնագիտակցությունը և սեռական պատկանելիությունը որոշող օրինաչափությունների ու գործոնների բացահայտման փորձ է արվում տարիքասեռային առումով
- ItemВосстановление речевой коммуникации при афазии / Խոսքային հաղորդակցման վերականգնումը աֆազիայի ժամանակ / Speech communication rehabilitation in case of aphasia(ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, 2017) Պայլոզյան, Ժաննա Հարությունի / Paylozyan ZhannaАфазия отрицательно влияет на коммуникативное социальное функционирование человека, на качество его жизни, a также на качество жизни его ближайшего окружения / Հետազոտության նպատակն է մշակել աֆազիա ունեցող անձանց խոսքային հաղորդակցման վերականգնմանն ուղղված. տեսամեթոդաբանական հիմքերը, գործնական մոտեցումները և փորձարարական ճանապարհով հիմնավորել դրանց արդյունավետությունը / The aim of the research is to elaborate on theoretical and methodological foundations, practical approaches and experimentally ground their effectiveness in process of speech communication rehabilitation for patients with aphasia
- ItemВосстановление речи при афазии у билингвов / Երկլեզու անձանց խոսքի վերականգնումը աֆազիայի ժամանակ(ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, 1996) Պայլոզյան, Ժաննա Հարությունի / Pailozyan ZhannaЦелью исследования является совершенствование процесса восстановления речи билингвов с афазическими расстройствами и изыскание резервов повышения уровня их реабилитации / Ատենախոսության թեման ժամանակակից լոգոպեդիայում ունի մեծ արդիականություն, որը պայմանավորված է երկլեզու անձանց խոսքի վերականգնման նոր, յուրահատուկ մեթոդների մշակմամը և կիրառմամը
- ItemГоворение как доминанта в процессе формирования и развития речевых автоматизмов (при обучении русскому языку как иностранному учащихся-армян в вузе) / Խոսողությունը որպես խոսքային վարժանքի ձևավորման և զարգացման գերակա գործոն (բուհում հայախոս ուսանողների ռուսերենի որպես օտար լեզվի ուսուցման ընթացքում) / Speaking as a key factor in formation and development of speech automatisms (in the process of teaching Russian as a second language to the Armenian speaking university students)(ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, 2013) Միրզոյան, Կարինե Թևուշի / Mirzoyan KarineЦелью нашей работы является рациональное совершенствование механизмов формирования навыков говорения у обучающихся / Հետազոտության նպատակն է ուսանողների խոսողության հմտությունների ձևավորման մեխանիզմների կատարելագործումը / The aim of the present research is to improve the speaking skills formation mechanisms of students as well as to analyze the necessary scientific data that is immediately or directly connected with the problem under investigation
- ItemДинамика изучения глаголов движения в современной стратегии коммуникативного обучения русскому языку в школе / Ռուսաց լեջվի հաղորդակցական ուսուցման ժամանակակից ռաջմավարության մեջ շարժում արտահայտող բայերի ուսումնասիրման դինամիկան դպրոցում / The dynamics of learning verbs of movement within the contemporary strategy of communicative of russian teaching at school(ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայնական պետական մանկավարժական համալսարան, 2012) Իսպիրյան, Մարիամ Մկրտիչի / Ispiryan MariamВнимание к функциональному осмыслению законов грамматики связано с ведущей на сегодня идеей обучения языку как средству общения / Հետազոտության արդիականությունը պայմանավորված է դպրոցում ոչ մայրենի /օտար/ ռուսաց լեզվի շարժում արտահայտող բայերի հաղորդակցական ուսուցման խորացված հատուկ մեթոդական հետազոտության մշակման անհրաժեշտությամբ / Persistent interest of local researchers in the investigation of the verbs of movement and the means and techniques of teaching how to use them in an unprepared, spontaneous speech, nowadays there is a wide range of theoretical and practical aspects within this issues still not investigated thoroughly enough
- ItemДистанционное образование и перспективы его развития в Армении / Հեռավար կրթությունը և նրա զարգացման հեռանկարները Հայաստանում(ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, 2007) Սաղաթելյան, Արա Կառլենի / Saghatelyan AraОбразование, как базовая составляющая мировой культуры в историческом аспекте, является функцией технологичности среды того общества (аграрной, индустриальной, информационной), запросы которого оно удовлетворяет / Հանրապետության սոցիալ-տնտեսական այն իրավիճակով, որի պայմաններում կրթական ներուժը խիստ հակադրության մեջ է մի կողմից որոշ մասնագիտությունների պահանջարկի առկայության (ուսուցչական կադրերի պակաս գյուղական վայրերում, ծրագրավորողների, մենեջերների և այլն), և մյուս կողմից որոշ մասնագիտությունների (հիմնականում՝ արտադրության տարբեր ոլորտների ինժեներա-տեխնիկական) պահանջարկի բացակայության միջև
- ItemЖестовый язык как средство общения и обучения глухих / Ժեստերի լեզուն որպես խուլերի հաղորդակցման և ուսուցման միջոց / Sign language as a means of communication and education of deaf individuals(ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, 2013) Դաշյան, Անահիտ Վլադիմիրի / Dashyan AnahitИзвестно, что неслышащие дети вследствие врожденного или рано приобретенного дефекта слуха не могут овладеть словесной речью естественным путем / Հայտնի է, որ բացի բառային խոսքի հիմնական ձևերից բանավոր և գրավոր, գոյություն ունեն նաև այլ տարատեսակներ: Դրանցից են մատնախոսությունն ու ժեստերի լեզուն / There are some varieties of verbal speech, besides the main, oral and written, forms. They are dactiology and sign speech
- ItemЗначение межпредметных связей в преподавании физической культуры и биологии / Միջառարկայական կապերի նշանակությունը ֆիզիկական կուլտուրա և կենսաբանություն առարկաների դասավանդման մեջ / Value intersubject communications of teaching physical education and biology(ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, 2014) Սմբատյան, Վարդան Ավետիսի / Smbatyan VardanПроблема взаимосвязи различных наук и учебных дисциплин в дидактике не нова. На необходимость формирования и учёта межпредметных связей указывали ещё Я. A. Коменский, Д. Локк, X. Абовян, С. Мандинян и многие другие / Դիդակտիկայում մշակված են մի շարք արդյունավետ միջոցներ խնդրային, ծրագրավորված, խմբակային, մոդուլային և այլն, որոնք մեծամասամբ ուղված են ուսուցանվողների հասկացությունների, տրամաբանական գործողությունների, ճանաչողական և առարկայագործնական փորձի յուրացմանը / Ther have been developed a number of effective methods of teaching - problem, programming, group, computer, modul and others, the most of which are directed, to students mastering of notions, logical operathions, congnitive and practical experience
- ItemЗначимость текста как основной единицы обучения на уроке русского языка в армянской школе / Տեքստի՝ որպես հիմնարար միավորի կարևորությունը հայկական դպրոցում ռուսաց լեզվի դասերին / The significance of text as a main unit of study at Russian language classes at Armenian school(ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան, 2012) Սահակյան, Հռիփսիմե Սերգեյի / Sahakyan HripsimeНовая языковая ситуация, складывающаяся с начала 90-х годов 20-го Века в России и странах СНГ, модернизация системы обучения, обусловленная новыми реалиями времени, в частности, вступление в Болонский процесс, ставят перед методикой преподавания русского языка в национальной школе новые задачи и требуют овладения коммуникативными стратегиями как комплексом взаимонаправленных языковых и речевых средств, реализующих порождение и понимание высказывания / Ռուսերենի՝ որպես օտար լեզվի տեքստահեն ուսուցման խնդրին անդրադառնալն այսօր շատ արդիական է և պայմանավորված է կրթության բովանդակության անձնակենտրոն ու գործունեության միտված բաղադրիչների իրագործման անհրաժեշտությամբ / Today's recourse to the problems of text-oriented approach to Russian as a foreign language is provoked by the necessity to implement person-oriented and activity-oriented components of education
- ItemИгровые методы на уроках русского языка в начальных классах армянской школы / Խաղային մեթոդները ռուսաց լեզվի դասերին հայկական դպրոցի տարրական դասարաններում(ՀՀ ԿԳՆ Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվաբանական համալսարան, 2007) Թադևոսյան, Կարինե Վրեժի / Tadevosyan KarineПредметом исследования являются исходные лексико-грамматические модели программных минимумов для начальных классов, критерии и параметры отбора и организации учебного языкового материала / Հետազոտության գործնական նշանակությունն այն է, որ մշակվել և առաջարկվել է գիտականորեն հիմնավորված և փորձառական ճանապարհով ստացված երկրորդական մեխանիկական խոսքի ձևավորումը, ուսումնական խաղային գործունեության մեջ, նախնական ուսուցման ժամանակ