Значение межпредметных связей в преподавании физической культуры и биологии / Միջառարկայական կապերի նշանակությունը ֆիզիկական կուլտուրա և կենսաբանություն առարկաների դասավանդման մեջ / Value intersubject communications of teaching physical education and biology
Значение межпредметных связей в преподавании физической культуры и биологии / Միջառարկայական կապերի նշանակությունը ֆիզիկական կուլտուրա և կենսաբանություն առարկաների դասավանդման մեջ / Value intersubject communications of teaching physical education and biology
No Thumbnail Available
Date
2014
Authors
Սմբատյան, Վարդան Ավետիսի / Smbatyan Vardan
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ՀՀ ԿԳՆ Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Abstract
Проблема взаимосвязи различных наук и учебных дисциплин в дидактике не нова. На необходимость формирования и учёта межпредметных связей указывали ещё Я. A. Коменский, Д. Локк, X. Абовян, С. Мандинян и многие другие / Դիդակտիկայում մշակված են մի շարք
արդյունավետ միջոցներ խնդրային, ծրագրավորված, խմբակային,
մոդուլային և այլն, որոնք մեծամասամբ ուղված են ուսուցանվողների
հասկացությունների, տրամաբանական գործողությունների,
ճանաչողական և առարկայագործնական փորձի յուրացմանը / Ther have been developed a
number of effective methods of teaching - problem, programming, group,
computer, modul and others, the most of which are directed, to students
mastering of notions, logical operathions, congnitive and practical
experience
Description
ԺԳ.00.02 «Դասավանդման և դաստիարակության մեթոդիկա»
(Ֆիզիկական կուլտուրա) մասնագիտությամբ մանկավարժական
գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման
ատենախոսություն ; Երևան-2014 ; Ատենախոսության թեման հաստատվել է ֆիզիկական կուլտուրայի
հայկական պետական ինստիտուտում ; Գիտական ղեկավար՝ Ֆ. Գ. Ղազարյան ; Պաշտոնական ընդդիմախոսներ՝ Մ. Մ. Մանուկյան, Ա. Ռ. Խաչատրյան ; Առաջատար կազմակերպություն՝ Վանաձորի Հ. Թումանյանի անվան
մանկավարժական ինստիտուտ ; Սեղմագիր՝ 23 էջ։
Keywords
Մանկավարժություն, մանկավարժական գիտություններ / Pedagogy